با یک کلیک اقلام خود را استعلام قیمت کنید.
نمایندگی نیک بسپار در تهران

نمایندگی نیک بسپار در تهران

شرکت های تامین کننده ,

گروه تولیدی نیک بسپار در سال 1380 در شهرک ولیعصر یزد با تکیه بر تجربه و دانش فنی روز آغاز به کار نمود و در کوتاهترین زمان با بهره گیری از نیروی متخصص و مدرنترین ماشین آلات روز که از شرکت های معتبر آلمانی و ایتالیایی خریداری شده بود موفق به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی سیستم پوش فیت گردید و با این کار لوله کشی فاضلاب را در کشور متحول کرد.

نیک بسپار یزد تولید کننده لوله و اتصالات تک لایه، پوش فیت و پنج لایه با کیفیت بالا و رعایت استاندارد های لازم ملی و جهانی می باشد. نیک بسپار برندی نام آشنا در حوزه تولید لوله های پوش فیت (لوله سبز) و لوله های تلفیقی پنج لایه است که در شهر یزد قرار دارد. این کارخانه با بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه و آخرین تکنولوژی روز دنیا، توانسته است جزء برترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات فاضلابی باشد و موفق به کسب نشان استاندارد بین المللی شود. با وجود کیفیت بالای محصولات، قیمت هایی مقرون به صرفه ای دارد.
 

توليدات نیک بسپار شامل محصولات زیر است:

·         لوله و اتصالات پلي پروپيلن(تک لایه) با رنگ سفيد

·         لوله های پنج لایه با اتصالات پرسی

·         لوله و اتصالات فاضلابي

·         سيستم  پوش فيت با رنگ طوسي (کند سوز)

·         سیستم پوش فیت با رنگ نارنجي (ضد ضربه)

·         سیستم پوش فیت با رنگ آبی (ضد صدا)

·         لوله و اتصالات انشعابات فاضلاب شهري سيستم پوش فيت


مزایای لوله  و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی با سیستم پوش فیت:

·         نصب راحت

·         هزينه مقرون به صرفه

·         عمر طولاني

·         مقاومت بالا

·         قابليت دمونتاژ و مونتاژ مجدد

·         و مهمتر از همه مقاومت در برابر زلزله، رانش و نشست

اين مزايا باعث شده تا اين سيستم به سرعت جايگزيني مطمن براي نسلهاي قديمي  سيستم  هاي فاضلابي همانند پلي اتيلن، PVC، چدن و غیره شود.
 

مزایای استفاده مختص لوله و اتصالات فاضلابی پوش فیت:

  1. دارا بودن سطوح داخلی کاملاً صیقلی و نبود هیچ گونه زائده اضافی در مسیر جریان که منجر به برطرف شدن امکان گرفتگی و انسداد مجاری و کاسته شدن از هزینه های نگهداری وتعمیرات می گردد.
  2. عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل کمی وزن و نبود  نیاز به تقویت بخش های پذیرنده بار در ساختمان.
  3. قابلیت انطباق و متصل نمودن اجرا سیستم به لوله و اتصالات سایر سیستم های قدیمی اعم از پلیمری وآلیاژی.
  4. مقاومت بسیار زیاد در برابرآتش ، ضربه و انواع مواد شیمیایی.


لوله پنج لایه نیک بسپار و اتصالات پنج لایه نیک بسپار

لوله پنج لایه نسل جدید لوله ها است که با تلفیقی از لوله های فلزی و پلیمری به گونه ای ساخته می شود که از مزایای هر دو بهره مند شده و معایب آنها را نداشته باشد. به همین علت لوله های پنج لایه مورد استقبال گسترده صنعت تاسیسات و ساختمان برای استفاده در سیستم های آبرسانی و گرمایشی قرار گرفت.

شرکت نیک بسپار یزد لوله پنج لایه خود را با نام پایا بسپار مطابق با استاندارد ASTM F1335 و همچین طبق مبحث 14 و 16 مقررات ملی ساختمان، برای کاربردهایی تا دمای 95 درجه سانتی گراد و فشار 10 Bar و عمر بلند مدت تولید می کند.

در ساختار این لوله ها 5 لایه قابل تشخیص می باشد. لایه داخلی و لایه خارجی آن از جنس پلیمر پیشرفته PEX و بخش میانی و یا اسکلت تشکیل دهنده لوله های پنج لایه، از آلومینیوم می باشد. بین لایه های PEX داخلی و خارجی و لایه آلومینیوم از دو لایه چسب مخصوص برای تلفیق فلز آلومینیوم و پلیمر PEX استفاده شده است. لوله پنج لایه نیک بسپار یزد دارای ضمانتنامه 10 ساله از بیمه است.


0 نظر


ثبت نظر جدید

کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید     ورود / ثبت نام

پشتیبانی ما در واتس آپ
ارسال