با یک کلیک اقلام خود را استعلام قیمت کنید.
انتخاب سینک ظرفشویی

انتخاب سینک ظرفشویی

آموزشی ,

برای انتخاب درست بهترین سینک ظرفشویی اولین موردی که باید به آن توجه کنید جنس سینک می باشد. سینک‌ها با متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام زیبایی خاصی دارند. به علاوه ویژگی‌ها و نحوه تمیز کردنشان نیز متفاوت می باشد معروف ترین آنها سینک استیل می باشد. به همین دلیل لازم است ابتدا با انواع جنس سینک آشنا شوید تا بتوانید بهترین سینک ظرفشویی را انتخاب کنید.

سینک ظرفشویی استیل

سینک استیل از استیل بدون آلیاژ ساخته شده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم می باشد. قیمت مناسب سینک استیل، همخوانی آن با انواع سبک دکوراسیون و تعویض ساده در کنار دوام بالا باعث شده تا این نوع سینک بسیار پرطرفدار در انتخاب مشتری باشد. سینک استیل در دو نوع مات و براق تولید می‌شود تا بتواند انواع سلیقه‌ها را راضی کند. تنها ایراد این جنس سینک لک شدن آن می باشد که نظافت روزانه می‌تواند این مشکل را نیز حل کند.

سینک ظرفشویی شیشه‌ای

شیشه نمادی از زیبایی و تجمل می باشد و در هرجایی که استفاده شود زیبایی را با خود به همراه می‌آورد. سینک شیشه‌ای نیز در دسته سینکهای لوکس و مجلل قرار میگیرد. این نوع سینک از جنس شیشه سکوریت نشکن ساخته شده اند و دوام بالایی پیدا میکنند. با این حال اگر جزء افرادی هستید که از سینک استفاده زیادی دارید بهتر است سینک شیشه‌ای انتخاب نکنید. مگر اینکه تعویض سینک و هزینه آن برایتان مهم نباشد چون سینک شیشه‌ای دوام کمتری نسبت به استیل داشته ولی قیمت آن بالاتر می باشد.

سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک گرانیتی از گرانیت، مقداری رزین و مواد دیگری ساخته می‌شود این سینک ظاهر زیبا و لوکسی داشته و استحکام بیشتری نسبت به نوع شیشه‌ای دارد. سینک گرانیتی در دو نوع تولید می‌شود یکی صاف، ساده وصیقلی و دیگری سطحی با دانه‌های ریز داشته تا بتواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف باشد. البته باشد اشاره کنیم سینک گرانیتی نسبت به سایر سینک‌های ظرفشویی مقداری گرانتر می باشد و لوکس به حساب میاید.

سینک ظرفشویی سنگی

مرمر جزء لوکس‌ترین متریال‌هایی است که در صنعت ساختمان کاربرد فروانی پیدا کرده است. سینکهای مرمر با زیبایی خاص خود می‌توانند فضای آشپزخانه را به کلی تغییر دهند. اما سینکهایی که با مرمر ساخته می‌شوند بسیار گران و سنگین می باشند. به علاوه از این سینک‌ها در هر دکوراسیونی نمی‌توان بهره برد.

استحکام و دوام سینک ظرفشویی مرمر بسیار بالا می باشد ولی رنگ آن بعد از مدتی کدر می‌شود. استحکام بالای این متریال باعث می‌شود احتمال شکستن ظروف با سینک افزایش پیدا کند.

سینک ظرفشویی سرامیکی

سینکهای ظرفشویی سرامیکی در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می باشد. استحکام بالایی دارند و به راحتی با آب و صابون تمیز می‌شوند. رنگ سینک ظرفشویی سرامیکی بیشتر روشن است اما در رنگ‌های تیره و کدر نیز ساخته می‌شوند به همین دلیل با هر سبکی از آشپزخانه همخوانی دارند. قیمت سینک ظرفشویی سرامیکی در حدود سینکهای شیشه‌ای و گرانیتی می باشد.

روش‌های مختلف نصب سینک ظرفشویی

پس از اینکه جنس مورد نظر خود را برای سینک انتخاب کردید، باید به نحوه نصب آن توجه داشته باشید. ابتدا با توجه به فضا، دکوراسیون و سبک آشپزخانه‌تان نحوه نصب را انتخاب کرده سپس به خرید سینک ظرفشویی مناسب اقدام کنید.

سینک ظرفشویی توکار

در مدل توکار، روی کابینت را برش داده و سینک را دورن کابینت قرار می‌دهیم به طوری که تمامی سینک ظرفشویی درون کابینت قرار گرفته ولی لبه‌های آن قابل رویت و برجسته باشد.

سینک ظرفشویی روکار

روش نصب سینک روکار با توکار تفاوت چندانی ندارد. تنها تفاوت آنها در چارچوب می باشد. سینک توکار دورتادور با کابینت احاطه شده اما در سینک روکار پشت سینک به دیوار متصل می باشد. برای کابینت‌های چوبی سینک ظرفشویی روکار انتخاب بهتری است، زیرا آب به اطراف بخصوص پشت سینک نفوذ کرده وممکن است باعث خرابی کابینت ‌شود.

سینک ظرفشویی زیرکار

در نصب سینک زیرکار، کابینت برش داده شده و سینک از زیر کابینت نصب می‌شود. این نوع نصب بیشتر برای کابینت‌های سنگی به خصوص سنگ کورین مناسب می باشد.

بهترین مارک سینک ظرفشویی چیست؟

برندهای مختلفی از سینک ظرفشویی در بازار وجود دارد. برخی از این برندها کیفیت بیشتری نسبت به دیگری دارند. ما سعی کردیم بهترین مارک سینک ظرفشویی را بر اساس کیفیت و استحکام، تنوع و زیبایی و قیمت مناسب برای شما معرفی کنیم.

بهترین برندهای سینک ظرفشویی خارجی

  • سینک ظرف‌شویی آروما (Aroma) ساخت کشور ایتالیا
  • سینک ظرف‌شویی اوتیس (Otis) ساخت کشور چین
  • سینک ظرف‌شویی ترامونتینا (Tramontina) ساخت کشور برزیل
  • سینک ظرف‌شویی شاک (Schock) ساخت کشور آلمان
  • سینک ظرف‌شویی فاستر (Foster) ساخت کشور ایتالیا
  • سینک ظرف‌شویی لتو (Leto) ساخت کشور ترکیه
  • سینک ظرف‌شویی وایز (Wise) ساخت کشور ایتالیا
  • سینک ظرف‌شویی سیگما (Sigma) ساخت کشور ایتالیا

بهترین برندهای سینک ظرفشویی ایرانی

برندهای ایرانی با کیفیتی مشابه بهترین محصولات خارجی، خدمات پس از فروش عالی و قیمت مناسب انتخاب می توانند باشند و ما به شما توصیه می‌کنیم خرید از برندهای ایرانی را در اولویت خود بگذارید.

  • سینک ظرف‌شویی پرنیان استیل
  • سینک ظرف‌شویی استیل البرز
  • سینک ظرف‌شویی اخوان
  • سینک ظرف‌شویی ایلیا استیل
  • سینک ظرف‌شویی بیمکث
  • سینک ظرف‌شویی کن
  • سینک ظرف‌شویی میلان
  • سینک ظرف‌شویی درسا

 

نتیجه‌گیری

انتخاب سینک نیازبه تحقیق و توجه زیادی دارد زیرا این محصول از مهمترین بخش‌های آشپزخانه می باشد. توجه به جنس، نحوه نصب، فرم، اندازه و برند از مواردی بود که در این مقاله به آنها اشاره شدانواع مختلف سینک از برندهای مختلف و با ویژگی‌های مختلف همراه با اطلاعات کامل در فروشگاه ارگ کلیک وجود داشته و امکان انتخاب راحتتر برای شما فراهم کرده است. البته زیبایی ظاهری نیز اهمیت بسیاری دارد. زیرا با تنوع تولید، می‌توان سینک را متناسب با سایر تجهیزات آشپزخانه نظیر هود و اجاق گاز انتخاب کرد تا نتیجه آشپزخانه‌ای زیبا شود که کار کردن و غذا پختن برای عزیزانتان در آن لذت بخش باشد.


0 نظر


ثبت نظر جدید

کاربر گرامی، برای ثبت نظر ابتدا ورود نمایید     ورود / ثبت نام

پشتیبانی ما در واتس آپ
ارسال